neděle 3. března 2013

La paix melody






































Required - AEP
Lot size 40×30


Thanks Peťka for name

10 komentářů:

  1. No Vlasti. Mazec! Vůbec netuším, co napsat - najít ty správná slova. Prostě nádherný victorek s nádhernou pergolou, altánkem a zahradou. Nemluvě o fontáně.
    Krásně zbarvená fasáda - úžasné střechy.

    Interiér - hned bych se nastěhovala. Skvělé barvy - lahodí oku - nádherně využité dekorů. Nádherná podívaná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Došla mi slova :) Vážně mockrát děkuju. :) Díky Péti. :)

      Vymazat
  2. Vlasti, tohle je opravdu úžasné. Víc se k tomu nedá říct :)

    OdpovědětVymazat
  3. Je to prostě skvostný "Viktorek". Fasáda, střechy a hlavně zahrada jsou úžasné! Moc se mi líbí i interiér. Vždycky žasnu jak z nepříliš vábného vzoru ze hry uděláš takovou nádheru jako třeba ten vzor co máš na okrajích těch koberců a na závěsech. V životě by mě nenapadlo ho takto barevně zkombinovat. No a nakonec ti musím pochválit obrázky, jsou krásný!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsem velmi ráda. Moc mě bavilo úplně všechno :) Fakt jsem si to užívala a nakonec člověka velmi potěší, když se dílo líbí :) Děkuju Jarko :)

      Vymazat
  4. beautiful house! i love you make with fountain

    OdpovědětVymazat

Zaujaté a vulgární komentáře budou smazány.
Děkuji za náštěvu / Thank you for visiting

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...